- Menu BIP
- ›
- Informacje
- ›
- Referaty i ich zadania
- ›
- Stanowisko ds. księgowości budżetowej
1) opracowywanie projektu budżetu,
2) sporządzanie okresowych informacji o realizacji budżetu,
3) sporządzanie bilansów rocznych,
4) opracowywanie projektów uchwał organów Gminy dot. uchwalenia i zmian w budżecie ,
5) kontrola przestrzegania dyscypliny budżetowej,
6) opracowywanie dyrektywnych wskaźników finansowych dla jednostek organizacyjnych Gminy,
7) obsługa finansowo – księgowa Urzędu,
8) sporządzanie sprawozdań statystycznych i finansowych w zakresie budżetu,
9) prowadzenie rachunkowości i urządzeń księgowych w zakresie opłaty za wieczyste użytkowanie gruntu , dzierżawy oraz sprzedanych nieruchomości,
10) egzekucja należności finansowych – budżetowych,
11) nadzór i kontrola finansowa w gminnych jednostkach organizacyjnych,
12) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i pozostałych środków trwałych,
13) planowanie i rozliczanie wydatków na ubezpieczenia społeczne,
14) współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową oraz Izbami i Urzędami Skarbowymi.
Wersja XML